lørdag 28. mai 2011

Snart ferie.............

Etter ett intens skoleår skal det nå bli deilig med ferie. Kose meg mer med hundene. I det siste året har jeg tatt studiekompetanse på 1 år. Har blitt en racer til å analyser noveller, finne virkemidler, ja mye fornuftig har vi lært. Har hatt en stor glede av det året her.Og aller mest overrasket er jeg selv over at matte kan være så gøy, men der sender jeg min lærer Ildiko en STOR takk som har lært meg å så mye innen dette faget, og ikke minst lært meg gleden ved det. Ikke det at jeg er super flink i de faget, men det er gøy.
Men skolen er jeg ikke ferdig, starter(håper jeg) på høyskolen til høsten og 4 nye år foran meg:)

Så var det det hundene da. Først må jeg skryte av Kristin Måna og hennes Red Amigo`s Hc Angelius Chianti som forrige lørdag(21/5) hadde deby i agility klasse1. Og jommen vant de ikke klassen!!!!!!WOW, bøyer meg i støvet for flott innsats. Dagen etter gjorde de også en flott plassering, nr9 i klassen. Snakk om en deby helg for Kristin og Mira. Slikt står det respekt av. Mira er forøvrig røngtet hd:A og aa:A, det er også hennes bror Red Amigo`s Hc Andersen, hd:A og aa:A
I løpet av skoleåret har jeg ikke fått vært på så mange utstillinger som ønsket, men vi skal til Drammen neste helg:) Gleder meg til å treffe kjente igjen og skravle litt hund igjen. Det har vært et savn.
Håper jeg kan få oppdatert hjemmesiden i løpet av uken, har jo litt resultater som må inn:)
Ha ellers en flott helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar