torsdag 22. desember 2011

Snart jul og litt oppdateringer

Og plutselig står julen snart her for døren. Eksamen er ferdig og jeg har som de fleste andre hatt mer enn nok å gjøre for å gjøre det klart for jul. I november ble tre av valpene fra A kullet stilt, ut i ringen var Azka, Lykke og Karo. Alle fikk exellent. Karo endte opp med 1-3 og Lykke fikk 1. Azka endte opp med 1, ck, cert og BIM:) Ja det var virkelig moro at en av valpene gikk til topps. Tror nok Lykke ble litt for massiv og grov for denne dommeren, men hun kommer sterkere tilbake.

Ellers har det som sagt vært hektiske dager, kjente at man kunne få en liten pust i bakken når eksamen var over. Yndo har jeg også sendt tilbake til oppdretter da han desverre bet junior. Dette var utrolig trist for meg siden jeg har lagt ned mye jobb i ham, men om han ikke fungerer her får det være opp til oppdretter å vurdere ham. Ovenfor meg var han verdens største kjælegris. Så dermed er det kun Cama og Amigo igjen her hjemme, er stusselig når man ikke har flere.
For det er mye kos med hundene. Vi tusler avgårde hver kveld rundt i gatene nå som det er mørkt. Da får man et lite avbrekk fra skolearbeidet og kan vurdere oppgavene litt når man vandrer rundt. Er jo titt og ofte man treffer på noen andre hunder på veien og da blir man ofte stående og ha en liten hundeprat også.
Tenkte jeg også skulle være flink å oppdatere hjemmesiden min i julen også, for da blir det nok litt tid til det også. Så i mellomtiden sier jeg god jul og godt nyttår til dere alle. Og husk...på julaften blir A kullet 2 år:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar